środa, 9 sierpnia 2017

len my love


Latem stawiam na naturalne surowce, jak len i bawełna. Jeśli chodzi o bawełnę, to tylko ta 100%  bez żadnych dodatków. Dla mnie rewelacyjny, oddychający materiał, najlepszy.
  W tym roku bardzo na czasie, jest również len, zresztą mój ulubiony, przewiewny, dający uczucie chłodu, świetnie sprawdza się na plaży w nadmorskich klimatach.  
Kupiłam kolejną lnianą sukienkę do kolekcji z kieszeniami, bardzo wygodną w kolorze blue. 

Jak się macie dziewczęta?











12 komentarzy:

  1. Super wyglądasz w tym kapelusiku:-)Stylizacja świetnie dopracowana. U mnie nic nowego, ciągle zapracowana ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki materiał to marzenie ! CUdnie wyglądasz. Buty masz rewelacyjne :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się Twoje sukienki - ta i poprzednia :) Rewelacyjnie Ci w takim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz! :) super stylizacja. Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna sukienka! A jak jeszcze są kieszenie, to rewelacja. Uwielbiam sukienki z kieszeniami :-) I len również, szczególnie latem!
    A najbardziej wpadły mi w oko Twoje sandały. Mają genialne paski w kostce :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też lubię naturalne materiały i staram się takie nosić nie tylko latem. Sukieneczka cudna, ślicznie w niej wyglądasz. Jakby co, to ja się piszę na ta sukieneczkę ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Racja, len jest tak przewiewny i oddychający, że na ten skwar lejący się z nieba zdaje egzamin w 100%
    a myślalam na początku, że ta sukienka jest jeansowa :P hehe

    super wyglądasz :) :*

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja kocham len i chętnie kupiłabym lnianą sukienkę, np taką jak twoja
    wygladasz genianie

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie Ci w niebieskim Elunka :)!!! No i ten kapelutek.... napatrzeć się na Ciebie nie mogę. Taka roześmiana i zrelaksowana :)!!!

    Och Elunka, czas mi tak zapieprza, że już tchu brakuje. Żyję od weekendu do weekendu. Ostatnio byliśmy na Kadzielni :D!!!
    Buziaki :)!!!

    OdpowiedzUsuń