wtorek, 1 sierpnia 2017

kolEJny PoSt i beżowa lniana sukienka

Zawsze jak robimy zdjęcia na bloga, to chcemy już mieć to za sobą, zdjęcia zajmują nam niecałe dwie minuty, brawo my. Obecnie ani ja, ani mój fotograf nie mamy już cierpliwości do pstrykania zdjęć na potrzeby bloga.
Niemniej jednak, ta cała sytuacja wywołuje we mnie kupę śmiechu, to pozowanie i pokazywanie ciuszek w jakich chodzę na co dzień. Często sobie myślę wtedy, co ja wyprawiam, po co mi to i czy na pewno chcę pokazywać siebie w necie.? 
Ta uśmiechnięta gęba, wywołana jest przez moje myśli nad sensem prowadzenia bloga, raczej wrażenia są dosyć komiczne, ale efekt wychodzi bardzo naturalny i tu jestem zadowolona. 
Szybko sobie znajduję pretekst, że jeszcze przedostatni post i kończę moją przygodę z blogowaniem, ale łatwo się gada, ten babski świat bardzo pochłania i wciąga, czasami odstresowuje, zmienia też  na chwilę kierunek moich myśli, zwalnia je i wreszcie wszystko to prowadzi do ciągłej publikacji zdjęć.

*sukienka Sud*Express







13 komentarzy:

  1. Faktycznie, robienie zdjęć to najszybsza rzecz w całym tym blogowaniu :-) Wyglądasz super w tej sukience,może i ja przekonam sie do lnu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie myśl o ostatnim, czy przedostatnim poście :) Nie chcę tego czytać :)
    Sukienka prześliczna, bardzo mi się takie podobają - zarówno fason jaki to, że jest to len :)
    Cudnie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie, że w tym nie ma sensu. Ale czy we wszystkim musi on być? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie musi, ale często pojawia się u mnie poczucie marnotrawienia czasu i pytanie, czy to co robię przynosi jakiś pożytek, poza stroszeniem piórek.

      Przepraszam za czasową obsuwę,ale coraz rzadziej tu bywam.

      Usuń
  4. <3

    http://konstylencja.com/outfit-kostium-kapielowy-chicme/

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie sukienki - szczególnie w upał!

    OdpowiedzUsuń
  6. Podpisuję się pod Sivką :D!!!
    A poza tym... ślicznie wyglądasz :D!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. A co się przejmujesz? Każdy wykorzystuje wolny czas jak chce. Czy gdybyś składała modele samochodów to to miałoby większy sens???;)) Poza tym sama piszesz że zajmuje Wam to maksymalnie 2 minuty i jeszcze się przy tym bawicie więc chyba nie maszsobie co wyrzucać:) Śliczna sukienka<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej, dobrze że jesteś i dobrym słowem pocieszasz, od razu jaśniej zrobiło się w głowie

      dzięki, jak nie wiem co:)

      Usuń
  8. dokladnie
    te pozowanie do zdjec i publikowanie zawartosci szafy to zenada
    mnie sama czasem zawstydza
    ale traktuje to jako pretekst do kontaktow ze swiatem i przygladaniu sie samej sobie
    a to juz takie zenujace nie jset
    takze teges - bywaj w moim wirtualnym swiecie jaknajczesciej
    bo nie lubie pustakow
    a twoja kiecke love

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z drugiej strony, myślę sobie że brakuje takich normalnych styli w necie i dlatego dalej to ciągnę. Jak dla mnie za dużo jest księżniczek różowatych, słodkich, pierdziowatych, aż mdło czasami się robi-wszystkie chciałyby być i żyć, jak Kasia Tusk.
      Dlatego otwieram moją szafę i publikuję moje ciuchy dla przełamania tego eleganckiego trendu.
      No i fajne dziewczyny są tutaj i sobie można pogadać, terefere, bez zadzierania nosa i bez ę ą, bo tego nie trawię(sic)
      buziaki

      Usuń
    2. *(czyt.normalnegostylu)

      Usuń
  9. Mam bardzo podobne myśli, po jakiego diabła mi to, 2zł miesięcznych zarobków nie są motywacją a raczej rozśmieszaczem, tylko to blogowanie jakoś uzależnia, wciąga i nieżle się przy tym bawię, więc chyba o to chodzi :) Sukienka jest piękna, masz tak śliczną figurkę aż miło Cię oglądać w tego typu kreacjach :)))

    OdpowiedzUsuń